*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 29 maj 2011

West Highland Way - 2010 (Bildspel)

När man varit på ett äventyr är det alltid skoj att visa sina bilder. Och nu så har Tripadvisor skapat en ny funktion för visande av bilder. Därför har jag satt ihop en serie bilder. 


Min första bildpresentation är från min vandring på West Highland Way i Skottland 2010. Ett äventyr på sju dagar till forts från Milngaive till Fort William. En sträcka på ca 152 km.

Här kan du enkelt ta det av mina upplevelser, på 5 min 41 sek.






West Highland Way - 2010 Slideshow: Mattias’s trip from Stockholm, Sverige to Skottland was created by TripAdvisor. See another Skottland slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...